Wij helpen u graag zo goed mogelijk. Daarom doen wij ons uiterste best om de administratie en de uitkeringen van uw pensioen zo goed mogelijk te regelen. Maar het kan zijn dat u toch niet tevreden bent over ons.
Hoe dient u een klacht in?
De klachtenprocedure in 3 stappen. Klik op de infographic hieronder of lees de drie stappen in het uitklapmenu.
U kunt ook een brief sturen aan het bestuur:
Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten (StiPP)
t.a.v. Bestuursondersteuning
Postbus 434
3700 AK Zeist
Bent u het niet eens met onze beslissing? Of heeft u na ons antwoord nog klachten? Dan kunt u in beroep gaan bij het bestuur van StiPP.
In beroep gaan (beroepschrift)
U kunt bij het bestuur van StiPP in beroep gaan tegen de beslissing op uw klacht.
Let op: de termijn voor het indienen van een klacht bij het bestuur, is binnen 4 weken na de beslissing op uw klacht van onze klantenservice. Lees van tevoren het volledige klachtenreglement goed door.
De procedure om in beroep te gaan vindt u hieronder. Klik op de infographic of bekijk het uitklapmenu.
U kunt via 2 manieren uw beroepschrift indienen bij het bestuur:
Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten (StiPP)
t.a.v. Bestuursondersteuning
Postbus 434
3700 AK Zeist
Komen we er samen niet uit?
Bent u het ook niet eens met de beslissing van het bestuur en heeft u de volledige klachtenreglement doorlopen? Dan kunt u uw klacht voorleggen bij de Geschillen Instantie Pensioenfondsen (GIP) of de rechter.
Let op: dit kan alleen als uw klacht gaat om een inhoudelijk besluit. Als uw klacht gaat om een beslissing over de verwerking van persoonsgegevens, dan kunt u een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.